Stichting OER zoekt nieuw bestuur!

Het is moeilijk te geloven, maar het einde voor Bestuur XXIX is alweer bijna in zicht! Na maanden hard werken mogen wij op 6 juni ons onderzoek presenteren in het Academiegebouw. Maar voordat het zover is: de zoektocht naar een nieuw bestuur!

Heb je altijd al een geweldig bestuursjaar willen meemaken? Wil jij een bijdrage leveren aan het verbeteren van het onderwijs aan de Universiteit van Utrecht en in gesprek gaan met studenten, docenten en beleidsmedewerkers? Schroom niet en stuur een e-mail met je CV en motivatiebrief naar info@stichting-oer.nl!

Wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar 4 of 5 parttime bestuursleden. Een bestuursjaar bij Stichting OER verschilt van een bestuursjaar bij bijvoorbeeld een studievereniging. Zo hebben we geen leden en geen vaste activiteiten. Dat komt dus neer op een minder intensief bestuursjaar waarin werkzaamheden als financiën en PR kleine portefeuilles zijn die bestuursleden naast hun hoofdfunctie op zich kunnen nemen.

Het team bestaat in principe uit een voorzitter, een secretaris en twee of drie onderzoekscoördinatoren. De onderzoekscoördinatoren zijn voornamelijk verantwoordelijk voor het onderzoek. Alles draait om het opzetten en voltooien van een volwaardig onderzoek met betrekking tot het universitaire onderwijs. Het onderwerp mogen jullie als bestuur zelf kiezen en in het archief op onze website kan je een kijkje nemen om te zien wat vorige besturen zoal hebben gedaan.

Gemiddeld zal Stichting OER zo’n 10 a 15 uur per week in beslag nemen, maar dit is ook afhankelijk van je functie, de fase van het onderzoek en jullie eigen invulling hiervan.

Enthousiast? Stuur dan voor 7 mei een e-mail met CV en motivatie naar info@stichting-oer.nl!