Stichting OER zoekt nieuw parttime bestuur!

vacature

De resultaten zijn binnen en de focusgroepen zijn voorbij. We hebben gesproken met studenten, docenten en beleidmakers en we zijn nu druk bezig met het werken aan onze adviezen, die we uiteindelijk dinsdag 27 juni zullen presenteren in Het Academiegebouw!

Maar eerst het volgende: wij zoeken een nieuw bestuur! Wil jij volgend jaar het onderwijs verbeteren, veel nieuwe contacten opdoen en een geweldig (parttime) bestuursjaar meemaken? Schroom niet en stuur een e-mail met cv en motivatie naar info@stichting-oer.nl voor maandag 1 mei.

Maar wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar 4 of 5 parttime bestuursleden. Een bestuursjaar bij Stichting OER verschilt van een bestuursjaar bij bijvoorbeeld een studievereniging. Zo hebben we geen leden en geen vaste activiteiten. Dat komt dus neer op een minder intensief bestuursjaar waarin werkzaamheden als financiën en PR kleine portefeuilles zijn die bestuursleden extra op zich kunnen nemen.

Het team bestaat in principe uit een voorzitter, een secretaris en twee of drie onderzoekscoördinatoren. De onderzoekscoördinatoren zijn voornamelijk verantwoordelijk voor het onderzoek. Alles draait om het opzetten en voltooien van een volwaardig onderzoek m.b.t. het universitaire onderwijs. Het onderwerp mogen jullie als bestuur zelf kiezen. In het archief op onze website kan je een kijkje nemen om te zien wat vorige besturen zoal hebben gedaan.

Gemiddeld zal Stichting OER zo’n 10 a 15 uur per week in beslag nemen, maar dit is ook afhankelijk van je functie, de fase van het onderzoek en jullie eigen invulling hiervan.

Enthousiast? Stuur een e-mail met cv en motivatie naar info@stichting-oer.nl voor maandag 1 mei!