Herstructurering

In het jaar 2003-2004 heeft een grote herstructurering plaatsgevonden binnen Stichting OER: de redacties van Stichting OER zijn vervallen. Stichting OER bestaat sindsdien uit een vierkoppig bestuur dat tweemaal per jaar onderzoek doet naar de mening van studenten over onderwerpen die gerelateerd zijn aan het onderwijs van de Universiteit Utrecht. OER hoopt op deze manier docenten, beleidsmakers, studenten en andere personen bewust te kunnen maken van de belangrijke rol die zij spelen bij mogelijke veranderingen in het universitair onderwijs en het OER hoopt hier zelf ook natuurlijk aan te kunnen bijdragen. Zo willen we met de onderwerpen die jaarlijks worden gekozen niet alleen laten zien hoe studenten denken over deze onderwerpen, maar zeker ook de aandacht vestigen op deze onderwerpen.

Alle onderzoeken die sinds de herstructurering zijn uitgevoerd zijn te vinden op de pagina onderzoeken. Een overzicht van oud-besturen die Stichting OER heeft gehad sinds 2001 is te vinden onder eerdere besturen.