Enquête is online!

Het is even stil geweest, maar onze comeback is zeker de moeite waard! Afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met het opstellen van ons onderzoeksplan en de enquête voor alle bachelorstudenten van de Universiteit Utrecht. Met het onderwerp ‘interdisciplinair onderwijs’ zijn wij aan de slag gegaan. Na verschillende gesprekken met medewerkers van de universiteit, focusgroepen met studenten en heel veel brainstormsessies later hebben wij het voor elkaar. De enquête ‘Verbreding en verdieping in de profileringsruimte’ is dan eindelijk hier! Hoe vullen de Utrechtse studenten hun profileringsruimte in, kiezen ze voor verbreding of verdieping? Op basis van de uitkomsten zullen we aan het einde van dit studiejaar een advies voorleggen aan het College van Bestuur van de Universiteit Utrecht.

Dit kan niet zonder jouw hulp! Wacht niet langer en vul direct onze enquête in! Klik snel op de link: https://survey.fss.uu.nl/index.php/44327/lang-nl

PS: wist je dat als je de enquête invult, je kans maakt op één van de elf prijzen?IMG_5591